lördag 24 mars 2012

that's impressive.


Jag har fått en hang-up på färgcombon rött & rosa. 
Allra helst vill jag ha ett överkast i de färgerna. (Tips tages tacksamt emot..)
Ovan syns ett promoting-samarbete mellan tryckeriet Glasgow Press & den grafiska designern Kerr Vernon. Hur snyggt!?

I've got a hang-up on the color combination red & pink.
I'm dreaming of a bedspread in those colors. (Tips are more than welcome)
Above shows a promotional pack from printers Glasgow Press & graphic designer Kerr Vernon. Fabulous!

12 kommentarer:

  1. Sikke en skøn blog, du har! Har lige fundet den og straks meldt mig som fast læser. Nu skal jeg snuse godt og grundigt rundt her... rigtig god weekend :-)

    SvaraRadera
  2. i love this colour combination as well, one of my favourites! i do custom pillow covers and bedspreads, so if you'd like to collaborate with me i'd be happy to make you your dream spread! let me know: hello@jessicajanuary.com
    january, x
    jessicajanuary.com

    SvaraRadera
  3. Great colors, I like that combination, have a great weekend ; )

    SvaraRadera
  4. Det finns lakan röda med rosa igelkottar, jättefint, jag har det hemma men kommer inte ihåg vem som gjort det, köpt på åhléns!

    SvaraRadera
  5. Överkastet Nisse på Åhlens. 160x240 cm, 299 kr.
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilje; Det har jag redan spanat in. Tyvärr behöver jag överkast till en dubbelsäng och just den färgombinationen av rött och rösa görs inte i större mått än 160-bredd.. TYVÄRR!
      Men kanske ska man köpa 2 och sy ihop????

      Tack för ditt tips i alla fall.

      Radera
  6. Rødt og rosa - lekker fargekombinasjon:)

    SvaraRadera
  7. Har alltid elsket rødt og rosa. Som barn hadde jeg diskusjoner om denne kombinasjonen som jeg ble opplært til at "ikke er fint" er fint eller ei. Jeg mener fortsatt det er nydelig:) god lørdag til deg!

    SvaraRadera
  8. Kolla på laredoute.se!

    SvaraRadera
  9. Never before have I liked that combination..Now I wonder why ´cause it actually works! :)

    xxPiia

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!