fredag 23 mars 2012

hope.


När jag ser dessa bilderna från Hope's flaggskepps butik i Stockholm vill jag åka dit direkt; Älskar't!
Jag tror bestämt det är dags för en inspirations resa snart.. Tycker interiören avspeglar märket och deras plagg väldigt 
väl i allt från material & färger till alla små detaljer (för att göra min analys kort och bespara er lite "yada-yada"). 

Looking at these pics from Hope's flagship store in Stockholm, I want to visit asap; I Love it!
I think it's time for an inspirational trip soon.. I feel the interior reflects the brand and its fashion very well in 
all from materials & colors to all the little details (to make my analysis short and spare you some "yada-yada").

store concept by christian halleröd & johan lytz
photo by brendan austin

7 kommentarer:

  1. Beautiful! I love the white space with accents of wood. Great space.

    SvaraRadera
  2. Ser snyggt ut helt klart! :-) Ha en bra fredag du!

    SvaraRadera
  3. Great space with an exciting interior mixed with wood & black. Simple yet appealing. Sad that the interior takes over the impression / impact of the range...too empty, really. Thanks for sharing:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Josefin (below) just wrote that it's a little bit different to visit the shop irl. Much more clothes and not as perfect as the pictures, so it might not be the case that the interior takes over the impression of the range
      We just have to go visit to decide, right ;)

      Have a fab weekend.

      Radera
  4. Gaah! Så snyggt det är.. ! Bara sett några av dom där fina bilderna, blir till att pinna resten ;) Butiken är lite mer belamrad med kläder i verkligheten bara. Men butiken och konceptet är ju bara to die for!!
    Kul att du hittat till mig!

    Trevlig helg du med!

    SvaraRadera
  5. Så snyggt. Jag vill ha det så där hemma.
    Kram!
    M

    SvaraRadera
  6. Japp! verkligen superfint!
    Kramar till dig!
    Hanna

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!