fredag 16 mars 2012

herriot grace.


Idag hittade jag till Herriot Grace och fastnade! Så mycket fina bilder och inspiration!
Klicka dig till deras blog vettja. Och missa inte deras historia om hur de blev till..
(bilderna i milkshake-inlägget häromdagen var stylade av nikole herriot)

Today I found my way to Herriot Grace and I had a hard time leaving their soo inspiring webpage!
Head over to their blog and see for yourself, and don't miss their story..
(the pics in the milkshake-post the other day was styled by nikole herriot) 

all pics by nikole herriot from herriottgrace via photoproblem

7 kommentarer:

  1. Fint tips! Jag har en sån hög kakform, nu fick jag en kick till att använda den också :)
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, åh, det vill jag också ha efter att hittat dessa bilderna!
      Lyllo dig ;)

      Radera
  2. Really a marvellous and enchanting blog gem you found, Johanna.

    Thanks for sharing!

    Uwe.

    SvaraRadera
  3. Mums, blev helt plötsligt väldigt sötsugen!

    SvaraRadera
  4. Gud, vad gott det ser ut! Mums!
    Trevlig helg! Kram /Hanna

    SvaraRadera
  5. Simple and gorgeous, yam.

    xxPiia

    SvaraRadera
  6. Beautiful photos, so simple, bright and yummy!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!